KATEGORiLER
ALIŞVERİŞ SEPETİ

Garanti ve İade Şartları

Satın aldığınız ürünü, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içinde "HENDESE TEKNOLOJİ ve TİC. LTD. ŞTİ." adına, yeni depomuz olan "Işıklar Mah. Sivrihisar-1 Cad. No:81/7  Tepebaşı/Eskişehir" adresine aşağıdaki koşullar dâhilinde iade edebilirsiniz. Bu kapsamda geri göndereceğiniz ürünler için İade edilen ürünler için yapılacak ödeme ürün bedeli kadar olup, siparişi oluşturma sırasında ödediğiniz kargo bedeli geri ödenmemektedir. İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi gerekir. İade işlemlerinizin hızlanması ve sorunsuz şekilde tamamlanması için  "info@roboshop.com.tr" eposta adresine bildirimde bulununuz. Gönderim işlemlerinden önce bizimle irtibata geçerek kargo gönderi kodunuzu almayı unutmayınız.

 

İade Kapsamındaki Koşullar;



- Ambalajlı ürünlerde cayma hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır.

Tüketicinin istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallar için cayma hakkı kullanılamaz.

- Tüketicinin isteği doğrultusunda yapılmış projeler, yazılımlar, tasarımlar, 3D modellemeler, 3D Baskılar için cayma hakkı kullanılamaz.

 

- İade edeceğiniz ürünün faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturasıyla birlikte göndermeniz gerekmektedir. İade faturası, kargo ücreti dâhil edilmeden düzenlenerek gönderilmelidir.


İade İşleminin Onaylanması Durumunda;

- 5 iş günü içinde “ürün bedeli” tarafınıza geri ödenecektir.
- Ürün Bedel İadesi işlemi tamamlandığında kayıtlı olan e-posta ve/veya cep telefonunuza bilgi mesajı gönderilir.
- Ödeme şekli “Kredi Kartı” ve tercihiniz “Para İadesi” ise; ödemeniz kredi kartınıza yapılacaktır.
- Ödemenizin hesabınıza yansıması bankaların işlem sürelerine göre farklılık gösterebilir.
- Ödeme şekli “Havale/EFT” veya "Kapıda ödeme" ve tercihiniz “Para İadesi” ise; bildirimde bulunduğunuz IBAN hesabınıza paranız geri  ödenir.

 

 

İadenizin İade Koşullarına Uygun Olmaması Durumunda;

Tarafınıza bilgi verilecek ve ilgili ürün, adresinize alıcı ödemeli kargo ile gönderilecektir.



Arızalı ve Bozuk Ürün Bildirim Şartları

- Ürününüzle ilgili yaşadığınız arıza/bozuk sorunları için, ürünün elinize geçmesinden itibaren 14 gün içinde tarafımıza başvurabilirsiniz.

- Göndermiş olduğunuz ürün Teknik Destek Birimi ‘ne gönderilir. Teknik Destek Birimi tarafından teslim alınmasından itibaren 1 hafta içinde, Teknik Destek Birimi ‘ nin vereceği inceleme raporu doğrultusunda, ürün aynı ürünün yenisi ile değiştirilebilir iadesi alınarak bedel ödemesi yapılabilir. Değişim seçeneği seçilmesi durumunda kargo ücreti tarafımızdan ödenmektedir.

.

- Arızalı olduğu beyan edilen ürünün teknik ekip tarafından yapılan testleri ve incelemeleri sonucunda müşterinin belirttiği şekilde sorunlu olmadığı tespit edildiği takdirde ürünün çalıştırılması ile ilgili müşteriye bilgi verilerek ürün müşteriye geri gönderilir. Bu durumda tüm kargo giderleri müşteri tarafından karşılanır.

 

- Satışını gerçekleştirdiğimiz yedek parça statüsündeki ürünler kapalı bir kutunun içerisinde değil açık devre şeklinde olduğundan dolayı hata yapmaya çok müsaittir ve bu yüzden ürünlere sadece ilk çalışma garantisi verilir.

 

- Garanti kapsamındaki ürünlerde kullanıcı hatasından kaynaklanan arıza/kusur, “kullanıcı hatası” (düşürme, sıvı teması, kısa devre, hatalı bağlantı vb.) olarak tespit edilirse ürün değişimi ve ücret iadesi yapılmamaktadır. Bu gibi durumlarda tüm kargo giderleri müşteri tarafından karşılanır.

 

- Arıza tespiti sırasında bilgi almak amacı ile tüketiciye 3 (üç) iş günü içinde ulaşılamazsa teknik çalışmalara devam edilmeden cihaz bekleme durumuna alınır ve cihazla ilgili hiç bir işlem yapılmaz.

 

- Teknik testler sonrasında cihazın hazır olduğu bildirimi yapıldıktan sonra tüketici tarafından farklı bir adrese teslimat istenilmediği takdirde sitede kayıt olan adresine kendisine bilgi verilerek kargo ile gönderilir. Eğer kendisine ulaşılamaz ise cihaz beklemeye alınır.

 

- 30 günlük bekleme süresi dolan ve bu süre zarfında teslim alınmayan cihazlardan firmamız sorumlu değildir.

 

- Hafızalı ürünlerde sisteminizde yedeklerinizin olmaması ve cihaza yapılacak işlemlerden sonra oluşacak veri kayıplarından firmamız sorumlu tutulamaz.

 

- Teknik Servisimizde korsan, kopya ve lisanssız hiçbir yazılım yüklenmez. Önceden yüklenmiş bu tür yazılımlar için servisimiz sorumlu tutulamaz.



Hasarlı Ürün Bildirim Şartları

- Aldığınız ürün ‘hasarlı’ ya da ambalajı ‘deforme’ ise bunun için ‘Kargo Hasar Tespit Tutanağı’ gerekmektedir. Aksi takdirde ürününüz için yapacağınız ‘hasar bildirimi’ kabul edilmeyecektir.

 

- Ürününüzü teslim alırken kontrol etmenizi ve üründe fark edebileceğiniz bir hasar olup olmadığını kargo görevlisi yanında tespit etmeniz gerekmektedir. Eğer bu aşamada bir tespitte bulunursanız kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlatarak ve ürünü teslim almadan aynı kargo ile geri gönderiniz.
- Kargo tarafından roboshop.com.tr’ye, ürünün hasarlı olduğuna ilişkin bilgilendirme yapıldığında; ürünün iade işlemleri başlatılacak ve “ürün bedel iadesi” gerçekleştirilecektir.

 

Eksik Ürün/Aksesuar Bildirim Şartları

 

- Öncelikle size ulaşan faturadaki ürünler ile paket içindeki ürünleri kontrol ediniz. Siparişinizde kısmi teslimat (aynı siparişteki ürünlerin ayrı ayrı paketlenerek gönderimi) işlemi de yapılmış olabilir. ‘Sipariş Takibi’ sayfasından siparişlerinizin kargoya verilme tarihlerini ve ürün durumunu kontrol edebilirsiniz.
-Kontrolleriniz sonrasında size eksik bir ürün ulaştı ise; info@roboshop.com.tr ‘den ‘Siparişimde Eksik Ürün Var” şeklinde bildirimde bulunmanız durumunda gerekli incelemeler tarafımızca yapılarak ve eksik ürün tarafınıza gönderilecektir.

- Siparişleriniz için hazırladığımız faturalarınız ürün paketleri üzerinde bulunan şeffaf bir poşet içinde, görünür şekilde tarafınıza gönderilir. Bu nedenle, gelen paketi öncelikle kontrol etmenizi rica ediyoruz. Satın aldığınız ürüne ait faturanızın aslı size ulaşmadıysa kargo şubenizde kalmış olabilir. Kargo şubenizle görüşerek faturanızın size gönderilmesini isteyebilirsiniz. Faturanızı bizden talep etmeniz durumunda size “aslı gibidir” kaşeli olarak fatura örneğiniz gönderilir. Fatura taleplerinizde, faturanızın gönderilmesini istediğiniz açık adres bilginizi bize iletmeniz gereklidir.

 

Yanlış Ürün Bildirim Şartları

- Siparişini verdiğiniz ürün yerine faturanızda yazan ve koliden çıkan ürün birbiri ile aynı değilse ürününüzle ilgili yaşadığınız sorunları için, ürünün elinize geçmesinden itibaren 14 gün içinde tarafımıza başvurabilirsiniz. Başvurunuzun ardından ürünleri orjinal kutu ve faturası ile birlikte geri gönderebilirsiniz. Fakat İade edilen ürünler için yapılacak ödeme ürün bedeli kadar olup, siparişi oluşturma sırasında ödediğiniz kargo bedeli geri ödenmemektedir.

 

 Teslim Alınmayan Kargo

Vermiş olduğunuz siparişlerin  nedensiz olarak  kargodan alınmaması  ile geri dönen  siparişler için  yapılacak geri ödeme işlemin de siparişi oluşturma sırasında ödediğiniz kargo bedeli  ve  ürünün geri dönmesi nedeni ile ortaya çıkacak kargo ücreti kesilerek  ürün bedeli geri ödenmektedir. Teslim alınmama sebebi müşteri kaynaklı veya kargo dağıtım şirketinin ihmalkarlığı şeklinde olabilmektedir. Teslim alınmama/alınamama şeklinde geri dönen kargolar için kargo maliyeti kesintisi yapılmaması için lütfen sipariş verdikten sonraki 3 gün içinde profilinizdeki, e-mail veya sms ile bildirilen kargo takip numarasından siparişinizi dikkatle takip ediniz. 

online ingilizce kursu ingilizce eğitim seti fransızca öğrenme programı arapça öğrenme programı ellc blog